Sy en veckad kjol!

Det är ingen slump att min blogg heter kjol hela veckan, jag älskar att klä mig i kjolar och klänningar, det är kanske därför jag är extra peppad på Fredrika och Josefines Sew along!
De kommer att bjuda på allt i sina bloggar; från inspiration till steg för steg beskrivningar för två olika varianter på den veckade kjolen. 
Jag har så väldigt svårt att bestämma mig för vilken modell jag ska ta mig an. Jag har redan provat att sy motveckade, rynkade och helcirkel kjolar. Så lagda efterveck eller nedsydda veck, that is the question. Håll utkik efter #Sewalongveckadkjol på Instagram! Jag ska se om jag kan hitta något passande tyg imorgon tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: alex

Men TACK! det värmer verkligen i hjärtat. Och vad duktig du är på att sy!!

Svar: Tack själv :) <3
kjolhelaveckan.blogg.se

2015-11-19 @ 15:07:53
URL: http://www.alexaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0