En lång promenad

Igår så var himlen så blå att jag var tvungen att lämna lägenheten trots att tvätthögen var enorm, den fick helt enkelt lov att vänta.
Det var över femton plusgrader varmt och jag möttes av dom här fina grenarna utanför huset.
Mitt mål var att ta mig upp till Clifton suspension bridge.
Det är verkligen uppförsbacke hela vägen också, det syns inte så väl här men på mitten av bron är det 101 meter ner till vattnet under. Jag strosade omkring ett tag, satt på en bänk i solen och sedan gick jag och köpte lunch.
Hittade fin, snirklig gatubelysning.
och mystiska garage väggar.
Sedan kikade jag in i några antikvariat och second hand butiker längs med vägen hem och hittade en lampskärm, Wuthering Heights av Brontë för £1 och några symönster.
Det bästa fyndet!
Ett sextiotals mönstret för pyjamas och nattkläder var så fint och i så gott skick att jag struntade i att det var fel storlek, det ska nog gå att förminska 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0