Sypeppen #20

Jag har ju varit lite tråkig och inte uppdaterat så mycket här på senaste tiden men jag har sytt en massa! Den 17e maj så ska jag nämligen sälja klänningar och kjolar som jag sytt på Lou Lou's Vintaga fair och peppar och syr så mycket jag bara kan. Tänkte visa två klänningar som jag är rätt nöjd med. Jag klippte sönder en av mina gamla favorit klänningar för att få till mönstret och tänkte kanske sy några till i andra tyger för att dem går rätt snabbt att klippa ut vilket är det jag tycker tar mest tid!
 
Var med du också, mer info om Sypeppen är hittar du hos Fredrika på vinden!
 
 
Tyg från röda korset i Sverige och en marknad i Bristol.

Kommentarer
Postat av: Martina

Grymt fina klänningar! :) Den randiga hade jag inte sagt nej till.

2014-06-03 @ 17:07:51
URL: http://mtinasandstrom.tumblr.com
Postat av: hanna

men alltså å du är gud

2014-06-24 @ 17:17:05
URL: http://explodera.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0