Födelsedags klänningen

Jisses, vad snabbt dessa månader har flugit förbi, mars redan imorgon! Jag fyller tjugofyra på söndag och har planerat att gå på en massa vintagemarknader och kika i butiker både lördag och söndag. Vädret här i Bristol har bättrat sig och det regnar kanske bara varannan dag nu. Har dock fortfarande inte införskaffat en regnjacka.
 
Hur som helst så klippte jag ut den här klänningen onsdag kväll och har nu äntligen bestämt mig för att behålla den höga runda halsen som den är, ska bara sy på ett kantband och sedan så är den klar!
 
 
 
T-shirt ärmar, brett midjeband, fickor och matchar nallen jag sydde från samma tyg alldeles perfekt!

Kommentarer
Postat av: Matilda

VERY NICE Fågelbajs. En sån vill jag också ha. Såklart. Vill ju allt du syr. Puss

Svar: Tack finilur :) <3
kjolhelaveckan.blogg.se

2014-02-28 @ 23:03:02
Postat av: kricko

jättefina saker du sytt. Gillar speciellt randiga klänningen med hjärtat i bak. Nyskapande och kul :)

Svar: Tack! Jag är i fullgång med att sy vårnytt:)
kjolhelaveckan.blogg.se

2014-04-01 @ 12:56:59
URL: http://klipptochskuren.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0