God Jul!

 

Kommentarer
Postat av: Elli

Alltså! Längtar efter dig så det gör ont ju! God jul och gott nytt år!!! Börjar vara dags för mig och tilda att komma och hälsa på nu. Iaf dags för mig! Hur kul med nytt jobb!! Så himla peppigt, har tänkt massor på dig på senaste tiden. Hoppas vi ses snart! Hundra miljoner kramar och kärlek till världens bästa brud! Samt Corwin och katten som är nästan lika bra ;)

Svar: Åh, jag har tänkt på dig med. Har börjat läsa om alla HP böckerna på engelska och tycker absolut att det vore kul med lite äventyr! Jag hoppas att allt är bra med dig och att du har det bra i Göteborg, det suger att en inte kunnat komma och hälsa på än! Pussar och kramar och både korpen och katten hälsar tillbaka att du är hjärtligt välkommen! <33 xxx
kjolhelaveckan.blogg.se

2014-12-26 @ 10:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0