jobbar

Den senaste tiden sa har jag mest sytt saker att salja men imorse sa gjorde jag en kjol till mig sjalv och tankte pa sypeppen!
 
 
Sedan sa har jag ju bjudit pa smygkik ocksa, en av mina favoriter som jag kommer att salja ar denna tulpan klanning och sjomans blus.
 
 
 
 
I've mostly been making things to sell lately but this morning I felt like creating something for myself so I produced a good old checked skirt in cotton. I've also been teasing you with photos of things that I've been up to and this tulip dress and sailor inspired blouse are two of my favourites.
 

Kommentarer
Postat av: hanna

du syr ju enbart fina plagg och åh vad glad du bör vara för att kunna göra det och åh vad jag vill äga något du sytt och åh vad du är bra!

2013-07-19 @ 16:17:26
URL: http://explodera.devote.se
Postat av: Henrie

Åh så fint!
Vart hittar du dina tyg?
kan du tipsa om en bra sida som säljer mönster och tyg!

Ha det fint!

2013-08-01 @ 22:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0