Lucka två

Den andra luckan i Emily Dahls julkalender är; Berätta om vad du har på dig idag.
Jag hann ju inte alls med att ta kort imorse innan jobbet som jag tänkt, så himla typiskt. Nu så är det alldeles för mörkt och allt ser bara gult och rött ut så jag tänkte att det får lov att bli en paint teckning istället för ett foto helt enkelt!
1. Second hand klänning med vita knappar och blomprint. 2. Svarta tights i 80 denier. 3. Svartvita sneakers från Primark. Ovanpå detta hade jag en stickad tröja från åttiotalet, senapsgul stickad sjal och min nya gröna kappa. Ska visa den snart!
 
Kika in hos Emily (i kommentarsfältet) för att se hur alla andra medverkande i kalendern valt att klä sig denna måndag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0