Lucka sexton

Lucka sexton i übedrömmiga Emily Dahl julkalender-Berätta om det bästa köpet i ditt liv.
 
Jag gjorde ju mitt allra bästa köp någonsin ganska nyligen och jag ser det mycket som en investering för att kunna uppfylla framtida hopp. Mina två nya symaskiner kommer förhoppningsvis att palla med och leva lite längre än min gamla som jag köpte på Lidl.
Jag har aldrig spenderat mer är tusenlappen på något annat än hyra och räkningar i hela mitt liv. Kanske mest för att jag har heller aldrig haft tillräckligt med pengar för att kunna göra annat, men när jag jobbat mer än dubbelt så mycket i hela september och oktober så tänkte jag att jag kanske skulle ta och köpa mig en ny maskin. Min gamla maskin tajmade detta väl då den dog medan jag sydde på halloween kläder till mig och Corwin.
Sen så slog jag till på ännu en (min första overlocker) och nu så ska det bannemej sys klänningar tills en omringas av ett hav av bomull,knappar och tyll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0