Lucka fem

Jag har varit borta på ett fantastiskt äventyr och har därmed halkat efter lite grann med kalendern, men det gör ingenting alls för nu så kommer jag ifatt! 
Emilys julkalender kan du hitta här!
 
Den femte luckan ska handla om ett plagg som får mig att känna mig stark. Men jag tror inte att jag har ett särskilt plagg som får mig att känna så. Jag tycker däremot hemskt mycket om min monki hatt från några år tillbaka och känner ofta att det är en speciell dag när hatten är med. Men det kanske är för att jag inte alltid har den på mig. Jag tycker annnars att Fredrika har sammanfattat hur jag känner väldigt bra!
Plagg och sånt som får en att känna sig hemma i och sådär skönt självsäker, vare sig det är i en provhytt, pappas gamla kofta eller en ny klänning som en själv gjort klart.
Jag håller förövrigt med Isabelle om att hatt visst är ett plagg.

Kommentarer
Postat av: Isabelle Pedersen

Hurra för hattar! :)

Svar: :)
kjolhelaveckan.blogg.se

2013-12-07 @ 16:11:47
URL: http://radarmagazine.se/isabellepedersen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0