tisdags pysslet

Finaste Fredrika har kommit pa basta sattet att motivera dem dar sista stygnen pa projektet man skjuter pa for en extra kopp te framfor datorn. Jag hoppar sjalvklart pa och ska bestamt ha gjort fem brudtarne klanningar klara for provning tills nasta tisdag. Idag sa kopte jag min forsta provdocka, ingen stallningsbar, men fran att ha sytt klader till andra genom att bara ha sig sjalv att utga fran sa kanns det har som ett stort steg framat!
 
Sa har ser provdockan ut i en av klanningarna som bor vara strykta och lite mer precisa innan nasta vecka. Brollopet ar i slutet av maj och jag planerar att jag ska ha sytt nagot till mig sjalv att bara ocksa eftersom jag bjuden...
 
 

Kommentarer
Postat av: Fredrikapåvinden

Åh så kul att du vill vara med och att du börjat blogga lite igen! Blir så inspirerad av allt du syr, det är helt i min smak!!! Vad häftiga brudtärne klänningarna blir!

2013-04-30 @ 15:34:31
URL: http://fredrikapavinden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0