äntligen solsken

Hela helgen och hela veckan så har det varit blå himmel och varm asfalt. Två dagar i veckan så syr jag in brudtärneklänningar i en studio och resten jobbar jag med eget hitills. Jag känner mig inte helt hemma än då tempot är väldigt olikt det jag har när jag jobbar hemma, men jag lär mig så mycket att jag stannar så länge jag får!
Förra helgen så åkte jag hur som helst karusell, satt i queens square i timmar, mådde gott och åt och drack med fint folk, bildbomb med andra ord.
Lottie och Rowena.
Mille och Tim.
När vi inte satt i gräset och trängdes i Queens square så grillade vi och hängde hemma hos Rowena, Lottie och Tarry.
Jag gjorde små djur av kapsyler.
Och när mörkret lade sig så rörde vi oss mot bryggor och vatten.
Och så i söndags så gick jag med Paula och Rachel på en liten loppis/marknad med mycket fint!
Kom hem med gamla spetsar och ett tjusigt mönster som kan bli kul att testa.
Sedan gick jag tillbaka till tjejernas och tittade på ballonger och klappade tigre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0