att packa ett rum

Jag trodde aldrig att jag skulle stanna i Englandet såhär länge men på måndag så var det ett helt år sedan jag först klev in i det har rummet!
Jag slutar inte forrän i mars men jag har inte kunnat låta bli att redan börja packa.
Trots att jag inte hade mer än lite kläder och några böcker med mig hit så har jag ändå kant mig som hemma, på mitt rum alltså, i huset så känner jag mig bara ivägen, men detta har känts som mitt. Innan jag började tömma garderoben och packa mina smaåprylar så såg det ut lite såhär...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Alltså ljusslingor är så fint och kan göra så mycket för ett enda rum.

2012-01-12 @ 20:16:59
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0