från fyra saker till tre

Jag hade en tanke om fyra saker som jag skulle skriva ner, men så glömde jag bort en och logiskt nog så bjudar jag därför endast på tre... Jag köpte en klänning på en marknad i Paris som jag tänkt sy om lite, den är väldigt lång och axelbanden är lite trötta i elastitet så därför ska den trimmas.
klänning innan saxen

Inspirationen till klänningens modifiering kan vara lite i marie antionettes anda, idag så blev jag klar med denna vattenfärgs teckning och känner mig ganska nöjd för en gångs skull!
Så var det ju en tredje också, jag har ett par skor som inte passar och bara använts lite smått. Strl.37 från asos, mejla mig om du vill veta mer och saknar ett par vita platåsneakers i din garderob: [email protected]
Sålda!

Kommentarer
Postat av: Kathleen

Vannfarger, den som kunne styre med det!

2012-05-10 @ 14:40:26
URL: http://kathleen-bean.blogspot.comt
Postat av: Melwa

Underbar illustration!

2012-05-21 @ 14:32:33
URL: http://melwabythegarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0