dagar och nätter

En massa bilder i oordning. Några av mina mornar,dagar och nätter här i England.
hunting tidig morgon.
inne på en liten pub nära Woolpit där...
söta Malin bor i en vecka till. Du kommer saknas!
i hagen myser hästarna, jag rider den prickiga som heter Spotty.
Hillevi och Frances.
världens bästa Hillevi.
ett helt gäng svenska flickor.
Malin och Jannika ute i Bury.
hemmafest på korpens födelsedag.
när jag får vara ledig så är jag helst här.
mansfield st.
fotoflickor och skönaste picknicksällskapet!
bläddra igenom begagnade böcker i...
Cambridge.
Jag har en symaskin nu och jag lovar att jag knappt kan hålla fingrarna borta. Snart så drar jag äntligen igång igen!

Kommentarer
Postat av: lovisa

SABINA! jag har inte hunnit svara på ditt brev för jag har massa skola, har börja svarat nu men ifall det inte skulle bli ivägskickat (du vet hur det kan bli) så ville jag bara säga att jag är i London 24 oktober till 12 november och det vore superkul om du kunde komma och säga hej bara en dag! Jag ska försöka skicka ett brev men detta var bara ifall jag skulle glömma! ha det bäst pus

2011-10-03 @ 22:18:38
URL: http://kisskissbangbang.devote.se
Postat av: Elli

Herregud! Nu har jag letat och letat i mitt minne och kom äntligen ihåg vad din blogg hette. HURRA! Härliga bilder, ser mysigt ut. Så nu rider du alltså där borta? Fan, jag är supernöjd att jag hittade din blogg :D Håller på att författa ett till brev till dig. Har du fått det senaste. Blev lätt förvirrad när jag skrev adressen..... PUSS

2011-10-06 @ 18:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0