Deliriums party

Idag tog vi som vanligt in posten med tomt hopp men både jag och Annabel fick varsin överaskning! underbara vardagsting i form av kartongpaket och lila kuvert. Annabel fick ett tackkort med hästar på från sin vän Rosie och jag fick finaste boken av bästa Corwin!
Jag tror att mitt hjärta slog några extra slag när jag stötte på en liten reklam for denna "endless little storybook" av Jill Thompson någon gång i början av oktober. Sedan dess har jag lyckats glömma bort den och hade jag inte fått den hade jag säkert aldrig kommit ihåg att leta efter den, men snällaste pojken hittade den visst och lyckan är gjord!
Den är så himla detaljrik och färgglad och alldeles, alldeles underbar!

Kommentarer
Postat av: Freja

åh den ser ju helt magisk ut!

2011-11-25 @ 14:57:42
URL: http://bomullsdrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0