borta med vinden

Om exakt en vecka sa ar jag tillbaka i sverige igen for nio dagar. Jag har inte haft nagon bitande hemlangtan an sa lange men jag kan tanka mig att det kommer bli lite svarare att aka tillbaka till England, nu nar jag vet vad som vantar. Nar jag akte hit i januari sa hade jag inga forvantningar eller forhoppningar. Men jag far ju aka hem hur som helst. Kanske fa nagra timmar bakom en symaskin igen, bada i sjo, dricka te och ata knackemacka, klappa mysigaste katten. Sedan har jag ju ocksa inforskaffat en ny kamera, bara ett minneskort som saknas!
Jag lovar att komma igen.
Inte bara i text.
Tack for att du kikar in ibland fastan det star tomt

Kommentarer
Postat av: Elina

Det ska bli kul att se lite bilder :)

2011-06-07 @ 11:48:20
URL: http://elinaperlefelt.blogg.se/
Postat av: hannan

jag är så förbaskat avundsjuk på dig. Hade också velat passa barn i England! Det är en sådan fin upplevelse och tänk hur mycket man lär sig på en sådan resa!Jag hoppas du har det mycket mycket fint.

och så vill jag veta mer om din vistelse i England. hur en typisk dag ser ut.



må fint,

eskimåpuss

2011-08-13 @ 23:32:38
URL: http://explodera.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0