sommar


Förutom mina dagar i Sverige så har jag inte gjort så mycket annat än att jobba denna sommar. Men för några veckor sedan fick jag följa med familjen jag arbetar för på deras semester. Soliga dagar på stranden, en massa spring i benen och flera liter sand som följde med i resväskan

Carne beach i Cornwall

mitt yrväder som jag ser efter

hittade ett fint antikvariat i Falmouth

regn

jag såg en fri säl för första gången
sedan så följde jag med en nyfunnen vän på husvagnssemester tillsammans med hennes vänner. Denna helg gjorde min sommar

första kvällen i en av husvagnarna vi hyrde

andra kvällen i St. Ives

sista kvällen så klättrade vi bland sanddynorna för att hitta någonstans att tända en brasa

det var himla fint

ett försök till att tända en varmluftsballong...
som misslyckades lite grann

och så provade jag ju på att surfa också, men jag var tyvärr ingen naturbegåvning

tillbaka hemma i Bury så lägger jag pussel och letar symaskin. Jag hoppas att din sommar är fin!

Kommentarer
Postat av: Lisa

så himla fint!

2011-08-02 @ 22:14:48
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åh, vad fint! Ingen fara med brevet heller. Det blir av när tiden är mogen! Puss

2011-08-04 @ 16:38:10
URL: http://vaknamatilda.blogg.se/
Postat av: hanna

åh vad underbart, vill vara au pair jag med någon gång!

och åh fina fina du. Kan du inte börja dokumentera dina fina klänningar igen?

eskimåpuss

2011-08-10 @ 20:13:17
URL: http://explodera.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0