snart

Så ska jag ta ett bad. Sitta i ena hörnet med luddrigt hår och slå på och av kranen med ena foten. Jag önskar att jag hade skum hemma. Denna första dagen på året så har jag vaknat lagom bakis, ätit godis och inte haft några som helst planer på att kliva ur min pyjamas förrän nu. Pojken är fortfarande lite snurrig så han vilar sig. Det är skönt att bara vara ibland fastän det samtidigt känns som att man missar något. Dessvärre känner jag inte för att jaga möjligheter idag. Idag ska jag bara tänka. Hoppas på att det blir ett bättre år för utsatta människor, att inte universum går under och att jag hittar en ande i en flaska. En god ande.
plums

Kommentarer
Postat av: ida

fintfint

2010-03-13 @ 20:23:20
URL: http://korvenskorvbanan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0