Wednesday Addams del 2

Happy Halloween! 
Här är då slutresultatet av min utklädnad för kvällen. Eller min "fancy dress" som alla säger här i England, älskar när det är fancy!
Hur jag fick ihop klänningen kan du hitta i del 1.
Nedan så tänkte jag visa i bilder hur jag fick till min Bottle of Poison!
Jag använde mig av:
  • ett A4 ark kartong
  • en linjal
  • en blyerts penna
  • en skalpell
  • ett stift lim
  • en lim pistol
  • broderi tråd i svart
  • en bit siden
  • filt i svart, vit och två gröna färger
  • Vit och svart tråd 
  • en synål
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här är en av inspirations bilderna för den som undrar vem tusan Wednesday Addams är!?
Be very afraid. Närå, HAPPY HALLOWEEN!!!

Kommentarer
Postat av: Alicia

MEN vilket ambitiöst och snyggt projekt! Såå fina detaljer! Plus att jag älskar familjen Addams <3 Har gått i svartvitrandig tröja hela oktober för att hylla Pugsley.

Svar: Haha, åh tack! Älskar också familjen Addams, kanske är Pugsley nästa år! :)
kjolhelaveckan.blogg.se

2015-10-31 @ 10:06:08
URL: http://aliciasivert.blogspot.se/
Postat av: Hanna

alltså skulle ju vilja ha den där klänningen

Svar: Kommer absolut använda den till annat är utklädnad :)
kjolhelaveckan.blogg.se

2015-10-31 @ 20:07:37
URL: http://vinylbrus.blogspot.se/
Postat av: Sandra

Men shit vad snyggt! SKulle vilja ha detta på mig varje dag :P

Svar: Åh, tack! <3
kjolhelaveckan.blogg.se

2015-11-23 @ 08:56:19
URL: http://atilio.metromode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0