Stjärntecken

Jag älskar söndagar, en kan passa på att ha sovmorgon eller så går en upp jättetidigt och får en massa gjort! Idag så känns det som att jag hunnit med båda. Först så sov jag ut till elva, sedan gick vi till SOUK kitchen för brunch, kikade in på Tabacco factorys vintage marknad som (var ganska gles idag) och nu skrotar jag omkring lite här hemma och det är fortfarande ljust ute. En perfekt söndag!
Bristol graffiti längs med North street.
Chai Guys te cykel, awesome chai te!
Det var så pass varmt ute att jag kunde ha på mig min second hand fyndade jeansjacka som jag sytt lite på. Jag hintade om det här projektet lite här. Dom vita prickarna är en himla massa franska knutar lite random över hela ryggstycket.
 
Jag ville att det ska se ut som en bit av stjärnhimlen men kände att det kanske inte syns så när jag kom hem så linkade jag ihop prickarna med några raksömmar.
 
Eftersom det inte riktigt gick att ha stjärntecknen så som dom egentligen är placerade så hittade jag på lite, Cassiopeia är den enda som nästan är liiiite verklighetstrogen(W).
Klicka på bilden för att komma till min DIY mapp på pinterest där den här ideen föddes.

Kommentarer
Postat av: Matilda

ÖH DET HÄR VAR JU DET FINASTE JAG SETT NÅGONSIN!!!!!!!

Svar: Tack! :D
kjolhelaveckan.blogg.se

2015-03-02 @ 18:42:44
Postat av: AgnesBlixa

Wow vad coolt med stjärnhimlen på jeans jackan! <3

Svar: Tack! :)
kjolhelaveckan.blogg.se

2015-03-04 @ 10:32:06
Postat av: Daisy

Oj men gu så fint måste verkligen göra detta på någon jeansjacka i framtiden! Urfint!!!

Svar: Jaa! Gört! :) <3
kjolhelaveckan.blogg.se

2015-03-04 @ 21:58:51
URL: http://vinylbrus.blogspot.com/
Postat av: Sandra Lundin

Men shit så fint du gjort jackan! Underbar :D

Svar: Tack! :)
kjolhelaveckan.blogg.se

2015-03-06 @ 07:34:24
URL: http://atilio.blogg.se/
Postat av: Karen Anna

Åh, jakka var kjempestilig! Og det hørtes ut som en god start på dagen! :)

Svar: Tack så mycket och söndagar är så bra! :)
kjolhelaveckan.blogg.se

2015-03-06 @ 10:43:02
URL: http://karenanna.blogg.no
Postat av: Alicia

Men ÅÅH vad fint och vilken fenomenal idé! Både att brodera stjärnhimmel och att spexa till ett plagg så fenomenalt. Alltså dör så fint! <3

2015-03-11 @ 21:36:39
URL: http://aliciasivert.blogspot.se/
Postat av: Jess

Men ja vad fint med stjärnhimmel på ryggen! Supersnyggt :)

2015-03-12 @ 12:54:15
URL: http://jesskarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0