Äntligen är det februari

Även om januari flög förbi så är det skönt att det äntligen är årets andra månad. Det här har jag dokumenterat i fotoväg hittills.
Januari började med en arbetsintervju och jag sydde därför en klänning för att jag alltid känner mig fin i nysytt och så skulle jag ju visa sömnadsprover, lika bra att klä sig i ett!
Den här filuren är alltid lika hjälpsam.
Minst sagt.
Det är nästan så att jag övervägt att joina det här gymmet, ganska pepp när en cyklar till jobbet iallafall.
En kväll så hörde vi musik och sång utifrån och gick till andra sidan bron för att utforska. I England så är gatubelysning förövrigt sämre än sämst och den här bron är vanligtvis kolsvart.
Det var massvis med färgglada paraplyer och en kör, såg lite ut som jellyfishes när dom gungade fram och tillbaka till musiken som kom ifrån en liten scen brevid.
En torsdag så deltog jag i ett pub quiz för att samla in pengar till Deki (som är jättebra!) och vi kom på andra plats av fjorton lag!
Sedan sydde jag tre rygglösa toppar som kan vara det mest 90-taliga jag någonsin sytt som commission till en gammal arbetskamrat.
Och så har jag njutit av att få ha sovmorgon två dagar i veckan och att få gosa med mina två favoriter.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag har så mycket Bristol-längt att jag går sööönder. :( Jag vill bara ha semester och komma och myshänga och vara kreativ och dricka te och äta kakor och gå på puben med er!!! Puss!!!

Svar: Snart är det vår här och då tycker jag att du kan hålla utkik på helgflyg! Jag utforskar Bath och det är också jättefint (när det inte regnar). Kakor och pubmys utlovas! XX PoK
kjolhelaveckan.blogg.se

2015-02-05 @ 14:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0