Fredags feeling ♡

Jag jobbar ju på lördagar så då består fredagar oftast bara av slit och släng, jag sover lite för länge och eftersom alla är på jobbet så får jag nästan inget gjort men idag så började jag dagen med att slänga in en maskin tvätt.
Städade hallen och satte blommor i vas. Jag önskar att telefonen var vår fasta linje men det är tyvärr bara en porttelefon...
Inspirerats en masse av Jessica Silversagas Flowers Of The Meadow Etsy shop, såå mycket fint!
Sedan så har jag även ritat av några mönster, utan hjälp från Bear som älskar att lägga sig på sånt som prasslar.
Jag tror att han förbereder sig inför vårt Halloween party nästa lördag, jag är minst lika peppad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0