Halloween helgen

Förra helgen så gick jag då fullt ut två dagar i rad med Halloween firandet! 
Jag var som vanligt ledig på fredagen och eftersom det var höstlov i skolorna så var Rae också hemma.
Så peppad med alla gnuggis tatueringar vi kunde hitta! Vi drog på oss våra jackor och gick hem till Alex och Charlene. Jag var också skellett.
Där fanns även Three hole-punch Jim!
 
Jigsaw, Jokern, Pumpan och Frank som var min favorit! Dom hade jobbat hela veckan på detta fantastiska paper mache huvudet som Alex har på sig.
Vi åt allt godis och spelade spel hela kvällen!
På lördagen så dekorerade jag lägenheten med allt som var svart och glittrigt. Jag köpte den sista metern av det här Alexander Henry tyget med fina tryck och färger, sydde guldig ricrac hela vägen runt och hängde upp då vi fortfarande jobbar på tavelväggen i vardagsrummet.
Millie är världsbäst på att baka veganskt och hade med sig häxkatt kakor och shortbread med spindelnät och mörk choklad!
Innan ljuset släcktes ned.
Bonnie and Clyde!
Vår granne Maries hår var magiskt, läs självlysande.
Poison Ivy höll reda på min flaska med gift.
Johnny hade slagit på stort i hopp om att bli Cadburys nya Milk tray man.
Scout Vs. Brownie drama!
Jag hade gjort ett Halloween quiz med tre kategorier och envisades med att läsa alla frågor med ficklampa, fastän det var svårt att se, because läskigare! Vinnarna fick dela på en pumpa gjord av vit choklad!
Vi hade tänkt att vi skulle åka in till centrum efter quizet men det var regnigt ute så vi stannade kvar i lägenheten med typiska Halloween filmer på i bakgrunden. Det var nästan som Halloween festerna jag och min kusin Veronica fixade när vi var små och skrämde våra små syskons kompisar med spökhistorier. Fast mer vin.
Ett stycke brusig mobil bild på mig och Corwin X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0