Chartreuse är en fancy färg

Jag har sytt något till mig själv, wihoo!
Mönstermatchningen på det här tyger var en riktig mardröm så när jag klippte ut alla delarna så bestämde jag mig för att koncentrera på att låta kjolen ha en mittlinje hela vägen runt och så fick överdelen ha en linje som går från ärm till ärm.
Ett par fickor.
Sedan så sydde jag en liten triangel cut-out i ryggen som ser mycket bättre ut på. Tyget fick jag av jobbet till att sy något i ett av våra nya tyger! Jag gillar de olika gröngula färgerna blandat med den djupröda, det är nog fösrta gången jag ser rött och grönt tillsammans och tänker på chillis istället för jul!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Veri nice! Vilken lyx att fy tyg från jobbet :)

2015-06-05 @ 20:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0