En ram + ett snöre

Idag så knåpade jag ihop ett superenkelt DIY!
Det enda jag använde mig av var en gammal tom ram som jag inte har någon aning om va den kom ifrån? en trådrulle, matt spraypaint och några Command klister strips.
Jag sprejade ramen svart ute på balkongen, men en kan ju skippa detta steget om ramen är i rätt färg.
Efter att färgen torkat så knöt jag fast tre snören och tejpade ner knutarna på baksidan av ramen. Sedan satte jag fast två strippar längs långsidorna. Dessa command grejorna är superbra eftersom vi hyr vår lägenhet och inte får spika i väggarna.
Sedan hängde jag upp alla mina solglasögon, en fotoremsa och ett Bristol harbour harlots kort men en kan ju hänga allt ifån örhängen, post its med motiverande ord, torkade blommor eller vad som helst nästan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0