Lou Lou's Vintage Fair

Förra helgen så tog jag med mig ett gäng klänningar och lite tyger till min första stora Vintage fair. Det var den första fina lördagen den här våren så många valde att sitta i parkerna eller åka till stranden vilket märktes då det inte var så mycket folk som dök upp men det var kul och definitivt lärorikt. Såhär såg det ut för min del:
Jag och Rachel var pepp! Corwin och Rae hjälpte mig med att skriva ner allt som såldes och det var skönt att kunna lämna bordet och kika runt lite själv, fyndade inget (fick inte).
Min klädstång, lite gamla grejjer, mest handsytt.
Moonrise kingdom klänningen finns fortfarande kvar.
Taket i the passenger shed är så fint.
Så mycket!
Tjusig brudklänning som ingen fick med sig hem :(
Fina vintage tyger jag inte har råd att köpa men väldigt gärna skulle vilja sy några fina sommar klänningar av!

Kommentarer
Postat av: Fredrikapåvinden

Alltså moonrise kingdom klänningen är ju fortfarande lika fin! Får man vara lite ofin i kanten och fråga vad den kostar och vad det är för storlek? Puss!

2014-06-22 @ 10:27:33
URL: http://fredrikapavinden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0