Lucka tre

Lucka tre i Emily Dahls fantastiska julkalender handlar om vad som ligger och lurar på årets önskelista. Jag har haft två stora investeringar på min önskelista dem senaste tre åren och jag är så himla nöjd och glad att jag äntligen har två nya, fullt fungerande symaskiner. En bra hushållsmaskin och en overlocker! Med dem två ur vägen så känns det som min önskelista denna jul mest kretsar kring organisering, små prylar och kanske en liten resa. 
En och annan tjusig notebook.
 
Superfin matchstick ring härifrån.
Åååh, behöver verkligen en smart trådförvaring
Jag skulle inte ha något emot att åka till Paris eller någon annan trevlig weekend vänlig stad till våren, det var så längesen jag åkte någon annanstans än hem till Sverige. Jag som fixat nytt pass och allt :)
Lite nya prylar till köket finns också med på listan, alla källor finns på min pinterest.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken mysig blogg du har!

Svar: Tack:)
kjolhelaveckan.blogg.se

2013-12-03 @ 22:23:35
URL: http://emmapettersson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0