Matilda

Den första söndagen varje månad så är det vintagemarknad utanför the Tabacco factory efter vägen där vi nu bor. Jättemycket handgjorda möbler och fina gamla klänningar. Tyvärr så jobbar jag hela den här helgen, men jag ska se om jag kanske kan få ett bord där till våren. Här är några saker jag klappade på:
Grönt och fint.
 
20-tal för £20.
Lång och tunn med sötaste spetsen.
småblommigt, ser nästan ut som att jag dregglar. 
Trött men fin labrador. Alla dessa möbler var gjorda av gamla pallar, väldigt tjusiga tyckte vi. Sedan så latade vi oss lite hemma och jag rullade tummarna för vi skulle få finbeök av Matilda!
Corwin visar klipp.
Matilda!
Vi slöade lite i hemma då det regnade på kvällen, måndag morgon var dock solig och fin.
 
Vi tittade på see no evil väggar och åt middag på Ciao.
Sedan blev det mörkt och vi försökte ta kort fyrverkerier.
Vi köpte en varsin pint och väntade på att se en liten föreställning på teatern där jag hjälper till ibland.
Efteråt så plockade Corwin upp oss och Matilda och jag blev tonåringar på nytt i en fotoautomat!

Kommentarer
Postat av: josefin mandarin

myyys

2012-12-01 @ 12:53:12
URL: http://mkeys.blogg.se/
Postat av: hanna

du verkar vara så himla intressant och jag önskar mig en av dina klänningar i julklapp

2012-12-04 @ 19:11:18
URL: http://explodera.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0