jisses

Inatt hade jag svårt att somna, inte bara för att det var så kallt att jag hade ont i fötterna, det pirrade så i magen eftersom jag ska med Anna till Stockholm idag! Kanske var jag också lite nervös eftersom att jag ska köra dit och hade det ganska jobbigt sist. Körde omkring i bussfiler och missade rödljus och sånt. Till mitt försvar så finns det varken rondeller eller rödljus i trakten jag kommer ifrån, det är så att det räcker och blir över i Stockholm däremot. Men kom till saken. Jag har en inbjudan till Beyond retrofesten och jag är så himla glad! Jag har sytt två klänningar som nästan är klara, innan jag hämtar upp Anna så måste dem bara strykas och den ena, som det lutar mot, behöver jag bara fålla ärmarna på. Åååh! Nu ska jag spackla och fila naglarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0