Instagram

Jag har ju inte min egna smart phone så jag instagrammar väldigt sporadiskt. Den här veckan så har jag dock dokumenterat en hel del även om allt inte hamnar i cyberspacepolaroidland.
Resting bitch face in action.
Vyn utanför mitt syrums fönster. Det är någon slags läcka i lägenheterna högst upp i vår byggnad och katten tycker att det är det bästa som hänt att det byggts en klätterställning runt hela huset. Han vågar sig inte riktigt utom synhåll än. (Kanske tåls att tillägga att vi bor på bottenvåningen)
Det fanns bara fem Macarons kvar på Tobacco factory market klockan 14.30 i söndags och jag köpte rubbet! Vanilj och Chocolate orange!
I onsdags klippte jag ut, sydde ihop och overlockade TRE klänningar. Hade dessvärre inga dragkedjor som passade så dom blev inte helt klara, hade nog varit rekord annars. Jag ska sy färdigt dom idag.
Sedan har jag målat lite också.
Tänk typ gammal klippdocka.
Nu har jag bara själva dockan kvar och att rita dit bitarna som en viker över. Funderar på att lämna bakgrunden vit?
Igår kväll så började jag även på en Wednesday Addams klänning...Mer eller färre bilder på min instagram: skirtallweek

Kommentarer
Postat av: H

Fint alltihop! Klippdockan var cool!

Svar: Tack :)
kjolhelaveckan.blogg.se

2015-10-10 @ 10:37:31
URL: http://rainbowcreativity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0