vi har flyttat ut

Sedan början på april i år så har jag bott i ett hus med fem rum och tre killar. Det har gått förvånadsvärt bra ändå men i och med att James skulle resa runt halva jorden så bestämde sig jag och Corwin att leta nytt och Tim flyttade närmare city. Vi har haft fantastiska hemmafester och hade en hel helg då vi sa hejdå till huset och lycka till James; med en sista förkväll innan motion och middag hemma hos Lottie och Rowena!
Team Bass; Hospitality kväll och alla som skulle med skrevs upp på canvasen som bott ovanför soffan i ett halvår.
Vi var så många att sittplatserna inte räckte till!
James fötter efter att han kladdat på Lotties skor.
Lottie i hörnet, Kim, Millie, Tim, Corwin och Dickon.
Rowena, Roxy och Steph.
Jack var ett ljushuvud
Efter mycket peppe så tog vi taxin till Motion.
Älskade Corwin bjöd på bubblor!
Väl inne så hade jag min favorit virkade top och Corwin bar sin banderoll med klubbor och reflex som jag gjorde till hans födelsedag.
Den lyser så klart alldeles utmärkt i uv-ljus
 
Hur bra kväll som helst även om det var utsålt och svårt att röra sig omkring.
Måndagkväll så bjöd fina Lottie på olika risotto recept.
Var hur gott som helst!
Hela gänget från vänster: Jack, Carina, Phil, Dan, Lottie, James, Corwin, jag, Becca och Rowena tar fotot.
 
Visar lite fler bilder på nya stället så fort det känns lite mer som hemma!

Kommentarer
Postat av: Vicky

alltså jaa, din spetstopp är verkligen hemskt fin.

2012-11-15 @ 22:11:58
URL: http://vickys.se/
Postat av: Becka [fotoblogg]

Härliga bilder!

2012-11-18 @ 18:41:36
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Matilda

Saknar dig! Det var så himla kul att hänga. GÖTT, ATT VI SKA FÅ GÖRA DET MER SNART. Hehe, var tvungen att använda versaler för att poängtera det. Här kan du följa min instagram: http://instagram.com/idamatilda_/

PUSS

Svar: Det var hur fint som helst! Tack:) se till att höra av dig med planer och så vidare när det närmar sig! PUSSS
kjolhelaveckan.blogg.se

2012-11-23 @ 16:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0