skottland

För lite mindre än en vecka sedan så kom jag hem efter sex dagars ledighet som jag tillbringade i skottland. Jag träffade Corwins familj för första gången och vi hann med alltifrån långprommenader, nyårsfirande, två födelesedagstårtor, regnoväder, snöoväder, pulkaåkning till strömavbrott!

titta får!
Påvag till Oban där vi dansade och skålade in det nya året!
Skål!
Klick! jag höll på min nyårstradition och sydde klart min klänning samma kväll.
Det blev många middagar vid långbordet och jag tror jag åt mer under dessa få dagar än vad jag gjort på månader!
En morgon var det plötsligt snö utanför fönstret.
Efter det kom starka vindar och vi blev utan el de sista dagarna, det blev mycket pyssel...
och spel.
Bäst av allt var ändå att få pussas en massa!

Kommentarer
Postat av: Elina

Fint! Det är roligt när du uppdaterar :)

2012-01-10 @ 19:12:00
URL: http://elinaperlefelt.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Fina bilder vännen! Låter som du hade det bra på semestern :) saknar dig massor <3

2012-01-12 @ 01:37:57
Postat av: lovisa

åh puss på dig och killen :DDDD fick ditt brev också <3

2012-02-01 @ 17:31:18
URL: http://kisskissbangbang.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0