en helg av långprommenader

För någon helg sedan så förflyttade vi oss ut på landet för att vara hundvakt åt Lottie's föräldrars hundar. Fredag kväll så blev vi bjudna på pasta carbonara så fort skorna åkt av!
 
Dan och Rowena
Poppy försöker charma Lottie.
När vi förflyttat oss till vardagsrummet så fick hon iallafall kramar av mig.
varmt och skönt med öppen spis.
Dagen efter så hoppade vi in i bilen med hundarna för att gå på långprommenad 1.
Lottie, Phil, Dan, Rowena och jag.
Utsikt!
Jag hittade ett nytt favorit ställe.
Hemåt igen
Solnedgång
Vi lämnade hundarna hemma och åkte till puben
jag hade hela fönster platsen för mig själv, njöt
Kom hem för mer hemlagad mat
Hur gott som helst! 
 
Family guy monopol!
Vi blev inte ovänner, bara nästan, jag blev bankrupt först...
Dagen efter tog vi en sista långprommenad efter en ordentlig frukost.
 
Upp på en kulle med kossor
Finaste killen
Vi satte oss ner ett tag för lite vila.
hihi, lyckades fånga Charlies tunga in wave motion!
Sedan sade vi hejdå till hundlivet och åkte hem och tittade på tv för att balansera vår existens då vi fått så mycket mer frisk luft än vad vi är vana med.

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Gud va härligt det ser ut vännen! har hållt utkik på skypen så ofta jag kan men ser dig aldrig online.. vore kul att prata nångång å catcha up lite granna! :) kramar

2012-12-15 @ 18:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0