april månad

Idag så fick jag äntligen mitt national insurance number så nu har jag börjat skicka ut en mängd mejl med hopp om att hitta något arbete. Jag syr en himla massa så att jag kan få jobb som sömmerska i någon av alla brudbutiker som finns härikring. Har några potentiella studentklänningar som jag tänkte kunde hamna här också, håll utkik!
I slutet av mars så hängde jag med två fina tjejer till Glastonbury och tittade i second hand butiker och annat. Allt i hela byn var väldigt hippie inspirerat, det var mysigt.
fina prylar
Sedan över påsken så åkte vi till fina Devon och firade, det var tänkt att alla skulle campa på gården men det var alldeles för kallt. Tipin och ett tält  fick åka upp ändå!
Lugna vägar som inte var lugna så länge till...
Bam! långprommenader bland får och vattenpölar.
Ipad maraton; Drawsomething in our hearts.
Kai, Corwin, Connor och Helen!
Nobody Inn puben
varmt och gott.
Dagen efter det åkte vi ut till skogen på Go ape!äventyr, det var lite läskigt i början men när man vant sig att säkra allt så var det otroligt kul!
Långprommenader och trädfantaster.
upp och ner.
Agsie
Hopp!
Flick
Svindel!
Sista dagen så bygde alla en mur på stranden och jag hade sand i hela håret och blev sjuk(jag vägrar tro att man kan äta för mycket choklad) men utöver det så var det bara bra! Hoppas att du hade en bra påsk du med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0