igår

på gröna mannen

allsång och dans
Anna och jag
Kalle på dansgolvet
dans
Kapten Haddock och Anna
hos bror och syster Sjögren

Igår var det studentfest med filmtema och jag och några fina vänner tog oss från käk hos Aina till förfest och sedan till krogen där jag möttes av nästan alla Tintin figurer, en avatar, a clockwork orange snubbar och en mängd andra figurer, några som jag inte kände till och några helt omöjliga att identifiera. Det var kul hursomhelst. Helt ointressant för den som inte var där antagligen men, men. Att det skulle spöregna var också oväntat. Det började lugnt under kvällen men på hemvägen urartade det och kändes som om någon stod och kastade pölar med vatten över en. Som blöta katter gick vi hem och lagade mat och sedan somnade jag till soluppgången. Jag läste några sidor ur fågeln som vrider upp världen men jag tvivlar på att jag kommer ihåg ett enda ord.

Kommentarer
Postat av: Catrins Garderobstankar

Spöregn kan vara väldigt stämningsfullt och tokroligt ibland. Spännande bilder.

2010-05-14 @ 07:54:05
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/
Postat av: Cornelia

Vilket underbart bloggnamn!

2010-05-14 @ 12:02:56
URL: http://dreamydeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0