god morgon

Såhär såg vi ut innan den svängom vi tog inatt. Jag plankar för att jag är själsligt pank och jag dansar utan takt, men jag får iallafall leva som jag vill och jag kommer att fortsätta skratta fult. På vägen hem så försökte jag till en början att undvika att trampa på alla daggmaskar som tagit sig upp på asfalten. Sedan började jag rädda alla sniglar i skal, för att försöka förhindra fler dödsfall under cykelhjul, som många andra och lade dem i gräset. Sedan började jag tänka på alla ensamma männsikor här i världen. På alla barn och alla varelser egentligen som far illa och alla som liv inte kommer att levas. God morgon. Vad är en gratis öl värd då?

Kommentarer
Postat av: natasja

oh, you look amazing. your hair is just lovely!

2010-05-15 @ 12:47:15
URL: http://tearsofmilk.blogspot.com/
Postat av: Felicia

Rädda sniglarna! Vilken insats. Alltid kan man ju hjälpa någon. Och då kan man kanske unna sig en öl ändå.



Förresten gillar jag ditt bloggnamn väldigt mycket.

2010-05-15 @ 16:21:28
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0